poniedziałek, 28 maja 2018

Wystawa fotograficzna pn. "Samoloty w obiektywie"


 30 maja godz. 16.30
Łukasz Stawiarz o sobie...

Moja pasja do lotnictwa zaczęła się już w wieku dziewięciu lat, kiedy to jeździłem rowerem pod płot 9PLM w Zegrzu Pomorskim patrzeć na startujące i lądujące myśliwce MiG-21. Spottingiem zaraziłem się w 2010 roku, co skutkowało pracą i zdjęciami na lotnisku w Krakowie od 2012 roku.

Poprzez fotografię lotniczą łączę moje największe pasje – lotnictwo, fotografowanie, kolekcjonowanie, podróże i kolarstwo.
Swoje zdjęcia prezentuje w galeriach internetowych dla spotterów. Z początku były to polskie strony – skrzydla.org i lotnictwo.net.pl. Wraz z rozwojem umiejętności i poprawieniem jakości sprzętu, przerzuciłem się na stronę jetphotos.net o zasięgu międzynarodowym (która udostępnia zdjęcia dla flightradar24.com – strony z podglądem ruchu samolotów na żywo). Posiadam tam aktualnie ponad 9400 zdjęć zrobionych 7100 samolotom na 102 lotniskach, które łącznie wyświetlono 12,5mln razy.

Dotychczas moje zdjęcia można było oglądać na wystawach organizowanych przez
stowarzyszenie EPKK Spotters, do którego należę. Nasze zdjęcia prezentowane były w ARTzonie Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida w Krakowie, w Muezum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, w Filii Naukowej Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku oraz na lotnisku w Krakowie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz